Kubraw_b eğer koltuklarda sıralıyorsa desteksiz 5 saniye de olsa ayakta durabiliyorsa doktorumuz sorun olmaz düzelir dedi ben götürdüm çünkü 17 aylık hala daha yürüme cesaretin de bulunmuyor malesef benim için önemli değil doktorda zamanı var dedi ama çevre faktörü insanın o kadar çok moralini bozuyor ki bende acayip takıntılıyım yani gören tembel bu niye yürümüyor diyor sinir tepeme çıkıyor