2melekannesi-34 biz baska ilacta kullanmıştık geçmedi glüten alerjisi olduğunu düşündüm değilmiş doktor görür görmez uyuz dedi ileri boyutta olmuş banada geçirdi ilacı geceleri sürüp yatırıyorum 3 kuralı boyle yapıyorum 3. Gün banyo yapıyoruz biz kullanalı 2 hfta olucak hala kaşınıyo 1 yaşında kızım