2melekannesi-34 Kızlar 3 aylık bebeğimin vücudunda bunlardan var bunlar nedir uyuzmu acaba bizde biraz var cunku
Huma_kus34 2melekannesi-34 şuan bizde var başlangıç boyle oluyor sonra yara yara oluyo bak şu saat olmuş kendini kaşımaktan uyuyamıyo 😭
Ysgl26 2melekannesi-34 alerji ya da isilik gibi duruyoe canım.. uyuz değil. Uyuz daha uzun uzun olur çizgi çizgi ve su toplar
Dmlygt Alerjiye çok benziyor , parmaklsrınızla deriyi çektiğinizde, kızarıklıklar kayboluyorsa alerjidşr , doktorumuz geneldevöyle bakıyor 🙂
yengoo Geceleri kızarıyor gündüzleri kayboluyorsa kesinlikle uyuz lütfen geç olmadan cildiyeye gidin 2 aylık bebeğimle atlatık bende ilk başta isilik sanmıştm elinde yüzünde kafalarında yaralar çıkıyor lütfen ilerlemeden gidin 🙏yeni geçtiği çok belli ilk belirtiler geceleri huysuz olur kaşıntıdan :(
2melekannesi-34 yengoo ne kullandınız canım bizde uyuz vardı gecmişti şimdi tekrar başladi bıktım artık
Hareketvakti yengoo merhaba iki aylık bebeğe nasıl bir tedavi uygulandı acaba benimde bebeğim on aylık çok korkuyorum 😔
yengoo 2melekannesi-34 bebeğe geçmesi o kadar kötü ki vücudu gözü yüzü her yeri yara oldu lütfen bi özel hastaneye gidin 🙏🙏
yengoo @“2melekannesi-34” devlet hastanesinde cildiyeye gittik bebeğimede bize verdiği ağır ilaç kullandırtı yakıcı o yüzden özele gittik metrin diye ilaç verdi tüm vücuta sürüluyor durumuz imkanınız varsa bi özele götürün karışım da verebilirler bu arada ben bütün evdeli eşyaları 70 derecede yıkadım bebeğimin kıyafetlerini ters ütüledim o kadar illet bişeyki tekrar geçme ihtimali var ayrıca kapı kollarını vs çamaşır suyu ile silmeniz lazım kanepeleri silmeniz gerekiyor bize doktorumuz anlatı hepsini dediği giibi yaptım çok şükür atlatık 🙏
2melekannesi-34 yengoo yengoo eczanenin yaptiği özel bi ilaç vardi beyaz renkte sıvı çalkalanıp sürülüyo 3 gun sonra banyo yapılıyo belki biliyosunuzdur ondan sürdüm şimdi bişey olmaz dimi :( sormayın onceden vardı gecmişti ama şimdi nerden geldi anlamadım
yengoo 2melekannesi-34 bilmiyorum ki size tek önerim özel cildiye olur :( herkesin o ilacı kesinlikle kullanması gerekiyor biliyorsunuzdur çok üzüldüm çünkü bebekle daha zor oluyor
2melekannesi-34 yengoo napcam bilmiyorum 5 yaşında kızım var ondanda var biraz kaşıyor karnını felan ilaç sürdüm onada şimdi kendime felan da sürücem durumum yok ozele gidemem 😓
Huma_kus34 2melekannesi-34 evet devlete gittiğinizde verıyolar herkese aynı ılacı verıyolar zaten yağ bilindiğin onu kullnıyoruz
yengoo 2melekannesi-34 sadece karnına flan değil evde yaşayan herkes o ilacı tüm vücutta sürmesi gerekiyor ayrıca tüm çamaşırların 70 derecede yıkanması gerekiyor çarşafların havluların liflerin vs herşeyin yoksa ilaç etki etsede yeniden bulaşır ☹️
yengoo 2melekannesi-34 ilk başta pomad diye krem kullandık iğrenç ve yakıcı sonra eczaneden özel karışım yaptırdık en son çare özele gidip metrin verdii küçük bebek olduğu için vebal almak istemiyorum ama biz bu şekilde yaptık lütfen bi kere de olsa özele gidin yoksa cidden çok zor çok üzüldüm
yengoo 2melekannesi-34 diğer kullandıklarımızıda sayarsak 3 hafta falan kaşıntılar devam ediyordu ama normalmiiş bebeğimizede metrin kullandık ama doktor tavsiyeli🤦🏻♀️