kaynana_kaciran _YanakReisinAnnesii https://mutluresim.com/images/2023/03/28/VaoZS.jpg. Buda çok hoşuma gitti 😊
MeteninAnnesi0212 OptimusPrime benim de favorim bu kombin bide çizgili mavi gömlek krem pant o da iyi
OptimusPrime MeteninAnnesi0212 Benim aldığım bej gömlek Beyaz pantolon ama kalmamış hiç bir bedeni. O yüzden bunu gördüm bunu attım.
Minigimm1 kaynana_kaciran bordo renk olabilir bulabilirseniz yada antresit yada daha koyu kahve tonları
kaynana_kaciran Divayorgun yok canım niye kizayim kizacaksam niye sizlere danışayım bende karar aşamasındayım 😄
kaynana_kaciran Catlakbiranne ya aslında ayakkabıyı seçme amacım ilkez ayakkabı giydirecem normal gunluktede kullanmak için çok hoşuma gitti 😊 iki ayrı ayakkabı almak istemiyorum
_YanakReisinAnnesii kaynana_kaciran evet tatlı ama bu tarz askılı şeyler rahatsız edici olabiliyor 😬 en azından benim bebegimin omzundan düşüyor hep 😂
Menis123 kaynana_kaciran bence kombin kötü değil sadece renkler birbirine çok karışmış gömleğin altına beyaz veya bej pantolon daha iyi olur gibi o zaman yelekle de kendini daha güzel tamamlar bana göre. Bizim kombinimizde böyle https://imgyukle.com/i/QvoQiU https://imgyukle.com/i/QvoJCo https://imgyukle.com/i/QvoRm8 https://imgyukle.com/i/QvoV6j https://imgyukle.com/i/QvortH Gömlek ve salopet i burda bi arkadaşta gördüm çok hoşuma gitti aldım tamamlaması içinde şapka ve ayakkabıyı ekledim. Üstü pislenirse diye de böyle bi tulum aldım ek olarak sağlıkla giysin yavrularımız 💖
bebitonunannesi_ kaynana_kaciran uzun kollusunu alırım,daha da üşüdügunu hissedersem evde yeleklerinden giydiririm