karadenizdebiraile bizim doktorumuz çağırmıştı kontrole. İsterseniz sizde randevu alıp gidin. Kontrol süresinde zaten herhangi bir ücret ödemezsiniz. Kızarık ve dikişlerinin olması normal. Ama biz 6. Gün yıkamıştık. Hatta bol bol banyo yaptırın dedi, kremleri gittiğimiz gün kestirdi. Sadece banyodan sonra azıcık çevresine kullandığın pişik kreminden sür yeter dedi.