4 buçuk aylık bebeğim geçen hafta sünnet ettirdik bende bardak koydum 1 hafta şimdi 2 gündür koymuyorum, bir bez değiştirmemde kremini diğerinde kantoron sürüyorum. Kırmızı görüntü geçti bizde ama ayıptır söylemesi o kafa kısmı daha oluşmadı dışarı doğru çıkmadı yani. Doktor 5. Günden sonra sıyırma masajı yapın demişti günde 2 kez yapıyorum dikişler görünüyor daha. 3. Günden sonrada yıkayın demişt ben 5. Gün yıkadım