Saafie ahhahha bende aslanım🦁😁 aynen size katılıyorum bende öyle kaostan hoşlanmıyorum, baktım konuşulmuyor iş çirkinleşmeye varıyor uzatmıyorum konuşmuyorum. Ama sizin gibi üslubuna dikkat eden saygılı konuşan insanlarla sonsuza kadar konuşabilirim tatlı tartışabilirm🥰