Saafie tabi tercih meselesi, bende size saygı duyuyorum, olabilir😊 bende öyle sıkı sıkıya takip etmem öyle karşıma çıkarsa bakarım. Dediğim gibi boş gereksiz içerik üretenlerde oluyor yine aksine güzel yararlı faydalı içerik üretenlerde oluyor. Biri faydalı biri faydasız boş ama ikisi de her türlü emek. Ben öyle düşündüğüm için, sizde dediğiniz gibi düşündüğünüz için farklı görüşlerde buluşuyoruz ama farklılıklarımızla güzeliz🥰 evet iyi ki varsınız, iyi ki varız. İşin güzel tarafı Böyle karşılıklı güzelce konuşup farklı görüşler bile beyan etsekte saygı çerçevesinde olması en sevdiğim şey🌸