mel1900 subye Ben hızlı programda 3. Kuruluk derecesinde kurutuyorum. Çekme gibi bir problem yaşamadım.
Yagiztos Arçelik benimkisi gauet kuru çıkarıyo zaten kademe düğmesi var 1 2 3 diye 3de direk kupkuru oluo
Ruzz-Batu Fadimeelif beko var benimde dolap kurulugunda ve bebek programini kullaniyorum hic nemli cikmadi simdiye kadar