Fadimeelif Kızlar bu kurutma makinesi hep nemli mi çıkarıyor yoksa ben bişeyleri yanlış mı yapıyorum kullanan varmı acaba :(
Beraninannesii Fadimeelif Hangi mod’da kurutuyorsunuz ben hep dolap kuruluğunu seçiyorum güzel kuru çıkıyor
ece_arel Fadimeelif dolap kuruluğunda kurut birde çok atma çok atınca kurutmaz benimki Arçelik çok memnunum
mel1900 Uygun programda yeteri kadar vakitte kurutmuyorsunuzdur. Ya da makineden biter bitmez çamaşırları çıkarmıyorsunuz. Ben bir makine çamaşırı kısa programı iki kez çalıştırarak kurutuyorum. Biter bitmez alıyorum makineden
Fadimeelif mel1900 hangi marka canım senin acaba markadan fark ediyor anlamadım aldığıma pişman olmak üzereyim
Nursena0606 Fadimeelif kurutma makinesi kullanmıyorum ama merak ettim konu nedir diye. Altus asla Arçelik kalitesinde değil. Kullanım klavuzuna bakın isterseniz. Hala öyleyse servis çağırabilirsiniz.
Beraninannesii Fadimeelif belkide seçtiğiniz programdan dolayida olabilir ben anti alerji programında dolap kurulduğunda kullanıyorum güzel çıkarıyor
Uykusuzhergeceeee Fadimeelif mesela bizimkinde 1,2,3 ayarı var 2 nemli çıkarıyor 3 kuru sizde de var mı belki onunla ilgilidir
mel1900 Fadimeelif Arçelik kullanıyorum ben memnunum makinemden Ben aldığımdan beri kısa programda iki kez çalıştırıp kurutuyorum. Elektrik faturasını da çok etkilemiyor