Canss3535 Seymaemre-asya34 hem o yüzden hem çok meme diyordu hep ağzındaydi alışkanlık yapmisti. Birde benim sütüm aşırı gaz yapiyordu kestim cocuk baya rahatladı yemesi uykusu duzeldi
Seymaemre-asya34 Canss3535 bende kesicem de zayıf diye geri vazgeçtim o yüzden soruyum kusurabakmayin
Ayazinannesiiiiii Seymaemre-asya34 Allah yardımcımız olsun ne diyim tüm anneler yemiyor bu çocuk diye endişe içinde 🫣