Alp_prens canım benim bebeğim de gazlı bugün tam 30 günlük olduk doktoru aradım sab simplex kullan dedi, dün kullanmaya başladık ama şöyle bi şey var yine emerken çıkarıyor kakayla birlikte. Yani daha tam etki etmedi hep kakayla gazını atıyor anlamadım