ece_arel Ben gündüzü kestim önce zaten geçen sene Ramazan ayıydı. Ramazan bayramında kalabalık ortam olur kolay olur diye bayramı seçtim bırakmak için. Sonra gece emerek uyuyordu bazen ben bazen babası ayağında sallayarak uyuttu gece gündüz uykusu zaten ayakta sallayarak oluyordu. Biberon ile önce anne sütü verdim sağıp bende de mastit filan olmasın diye duşta masaj da yapıyordum. sonra zaten içiyordu inek sütünü inek sütü vermeye başladım o şekilde bir haftada bıraktı hamdolsun hırçınlık filan olmadı