İlk oğlum 2,5 yaşında kardeşi oldu 17 günlük. Sağım yapıp buzluğa atıyordum o da ilk defa gördüğü için anne sütü içmek istedi ben de kaşığa koyup verdim. Kıskançlığı körüklememek için de biberonla kalan biraz sütü verdim çok ağlıyor çünkü. Emmeye dair bir şey demiyor iğreniyor sadece sağdığım sütü istiyor görürse veriyorum içiyor 🤷🏼♀️Böyle bir şey yaşayan oldu mu ne yapmalıyım? Uzun süre sağım yapmam diye düşünüyorum tıkanıklık olunca yapıyorum geçen mastit oldum o zaman yaptım çok defa hep istedi mecbur verdim sonuçta zararı yok bir çok çocuk bu Yaşta emiyor diye düşündüm… bu Arada 21 aylıkken bıraktık emmeyi kolay şekilde. Siz de yaşadınız mı?