herseySeninleguzel11 5 gündür oruç tutuyorum ama halim dermanım kalmadı dün çok kötü oldum , şuan da iyi değilim oğlum 22 aylık emiyor. 2 yaşa yaklaştığı için tutarım dedim ama sanırım daha fazla devam ettiremeyeceğim. Benim gibi olan var mı?
Elifmm herseySeninleguzel11 herkesin kendi kararıdır bende zorlanıyorum benim kızmda 20 aylık olacsk emiyo üstüne 2 kızım daha var iş güç yemek okul derken hiç halim kalmıyo
Zuleyhadere herseySeninleguzel11 22 aylık bebek çokmu emiyor acaba benimki 5 bucuk aylık Emiyor hiç sıkıntım yok oruc konusunda
Kuzeymomss herseySeninleguzel11 Oğlum 11 aylık emmiyor ama çok hareketli. Ben maalesef ki uzun süre aç kalamıyorum, çok yemiyorum ama mutlaka ara ara ağzıma birşeyler atıyorum. Migrenim var ve tuttuğunda çok kötü oluyorum hastanelik olduğum zamanlarda var. Bu yüzden tutmaya cesaret edemiyorum. Allahım affetsin inşallah 🤲🏻
Elifffinnn10 herseySeninleguzel11 çocuğunuz büyük olduğu için emse bile tutmamak günah olur diye düşünüyorum ben. Yine de siz bilirsiniz tabi
herseySeninleguzel11 Zuleyhadere Gün içinde 7-8 kere net emiyordur. Bir de yerinde hiç durmuyor çok yoruyor gücüm takatim kalmadı .
herseySeninleguzel11 Kuzeymomss Amin inşaAllah. Benim oğlum da çok hareketli zaten yerimde oturamıyorum.
herseySeninleguzel11 Elifffinnn10 Ben dinimizde 2 yıl müsade var diye biliyorum ama yine de tutmak istedim gerçekten halim dermanım yok dün en sonunda yığıldım yatağa gözümü açamadım
siyah3430 herseySeninleguzel11 gribe yakalandım 21 aylık kızım çok enerjik gücüm kalmadı hem onu oyala hem hastalık hem yemek. Yemek yemeyi geçtim ilaçta kullanamıyorum niyetli olduğum için 🤦🏻♀️
herseySeninleguzel11 @[silindi] bakar mısınız 😊 emziren anneler de 2 yıl oruç tutmama müsadesi var mı bugün 5. Günüm oğlum da 22 aylık ama gücüm yetmiyor.
Selin1234 herseySeninleguzel11 ben bunu bir hocama sordun bana dediki deneme yoluyla tutun bir gün tutmadiysaniz diğer gün tutun bakin dayanamiyorsaniz eğer 1 daha ki ramazan ayı gelmeden oruçlarınizi tutun dedi
[silindi] herseySeninleguzel11 emziren kadınların oruç tutmama ruhsatı 24 ay dolana kadar geçerlidir. Kur’an’da annelerin emzirme süresi iki tam yıl olarak geçer, dolayısıyla ruhsatın kapsamı da 24 aydır. Emzirme sıklığı azalan ve kendisini dermansız bırakacak durumda olmayan annelerin sırf ruhsat var diye oruç tutmaktan kaçınması doğru değildir. Amacımız oruç tutmaya yol aramaktır. Fakat emzirme durumu tamamen kişisel olduğu için son aylarında bile aynı şekilde zorlanan ve oruç tutmaya güç yetiremeyecek olan anneler bu ruhsattan yararlanabilir. Ramazan sonrasında tutamadığınız günlerin kazasını tutmanız yeterlidir 🌺
caglasyarda herseySeninleguzel11 benim oğlum 5 aylık anne sütü alıyor dün ilk kez tuttum denemek için ama sabah emzirdimten sonra saat 1 den sonra sütüm yok denecek kadar azaldı ve çocuk çok emmmek istedi doymadı akşama doğru da aşırı bi baş ağrısı yaşadım emzirerek tutmak beni aşırı zorladı o yüzden tutamayacağım bebeğim daha küçük 1 yaşında fln olsa yine tutardım ama maalesef bu sene tutamayacağım
Benisahtesevme2 herseySeninleguzel11 bebegım sekız aylıktı tuttum o zaman ek gjda çok az yıyordu zor oluyor ama mükafatı çok o yüzden ben tuttum karar sızın buradaki
herseySeninleguzel11 Benisahtesevme2 Bende istiyorum ve ilk günden beri oruçluyum bugün de ama hal derman kalmadı dün bayılacaktım artık yatağa yığıldım kalkamadım. Gözlerimi açamıyorum
Benisahtesevme2 herseySeninleguzel11 saglıgınızı bu denlı etkılıyor ıse tutmayın canım sonrasında kaza orucu yaparsınız herkesın dayanma gücü bır degıldır elbette
Pol34 herseySeninleguzel11 sizi öyle iyi anlıyorum ki, benimki de 23 aylık gece kafasına estikçe emer. Gündüz de öyle artık bacaklarım falan ağrıyor akşama doğru. Geçen sene 1 yaşına yakındı oruç tutulmaz mı falan diye bık bık edenler olmuştu yani kime ne? Sinir oluyorum her şeye burnunu sokanlara
123-dem Bebeğim 5 ay 3 haftalık üstelik 2. Ayından beri tek meme alıyor ve tutuyorum üstelik doğumdan bu yana öyle aşırı bi sütüm hiç olmadı ama çok şükür bebeğimin de kilosu herşeyi yerinde herkesin kendi tercihi tabi ama bilmiyorum tutmak isteyene Allah kolaylık veriyor yeter ki yapabileceğine inansın insan hamile ve emzirme de tutmama ruhsatı var ancak bu hiç tutmamak demek değildir deneyip ona göre karar vermek lazım ve bi gün rahatsızlandım diye diğer günler de öyle olurum düşüncesi de yanlış bence bi daha denenmeli sonuçta emzirme hamilelik olmasa da bazen zorladığı günler olabiliyor
herseySeninleguzel11 123-dem 5 gündür oruçluyum fakat gözlerimi açamıyorum dün tansiyonum mu ne düştü yatağa yattım kalkamadım gözlerim açılmıyor üstümde tonlarca ağırlık var sanki iyi ki eşim evdeydi şuan kimse de yok sadece oğlum ve ben o da hiç durmuyor yerinde her yeri dağıtıyor arkasından ben topluyorum hep ilgilenmek gerekiyor uykusuzluk ve açlık da eklenince çok zorlanıyorum ama tutmak istiyorum