Elifkusumm Ağrı kesici etkisi de var. Ben o zamanlar basit bir soğuk algınlığı gibi bir hastalık sanıyordum ve hastaneler deli gibi hasta çocuk dolu olduğu için goturmedim bir de ateşi falan yoktu sadece ağladığı için ağrısı var diye düşünerek calpol verdim belki yanlıştır ama daha iyi bir seçeneğim yoktu. Sonra baktım iki saat olmadan yine ağlıyor eczacıya danıştım enfeksiyon vardır doktora götürün diyince götürdüm ve gazmiş. Yanlış anlaşılma olmasın diye böyle uzun uzun açıkladım. Siz doktora danışmadan vermeyin.