Buglemisss biz 3 teyken bi mama meme reddi yasadik 10 gun kadar neye ugradigimi sasirdim 4. Ayda uyku gerilemesi oluyor diye okudum o kadar duzenli uykusu vardi ki 2 saatte bir yatardi geceleri de 4 5 saatte bir kalkardi hatta eşime dedim ki yok ya bizde olmaz uykuyu seviyor dedim anamm dunyam başıma yıkıldı 😄 bu neymiş böyle dedim