Buglemisss 2-2,5 ay cok zor surecti ne yapsam uyumuyordu ayakta sallama,kucakta,dizde cesit cesit sekle girerdim kundak yapip kollar hareket etmesin dye o kadar cok sıkı degil ayaklar aciktaydi kendim sadece o donem sarki uydurmustum onu soyluyordum poposunu pispislayip kendisi uyusun diye ise yaramiodu cok zor uyuodu bide hadi bakalim mama.bitti emzik uyumaya geldi senle diyordum mamayla besleniyor cunku oyle dedim 2,5 ayliktan sonra nasil olduysa kendisi uyumaya basladi bende hic mudahale etmedim sadece beline yine illa once battaniyeyi ortturyorum bide uyurken tek emzik aliyor kendi kendine oyle uyuyor