Buglemisss 5 aylık olduk bugün . Doğduğundan beri uyku problemimiz vardı . Gündüz uykuları sıfır gece bir nebze daha iyiydi . 3.5 aylıkken başladı bizim 4. Ay atağı o az olan uyku hepten gitti bide üstüne diş eklendi . Gündüzleri uyumuyor uyusa alarm gibi 20. Dakika da uyanıyor . Gece saat başı kalkıyor bağıra bağıra ağlıyor . Sabaha karşı uyanıyor uyumak istemiyor direniyor . Gündüz hep bi huzursuz herşeyden çabuk sıkılıyor yanından ayrılınca kıyamet kopuyor . Zaten 3.5 aylıkken emmeyi de bıraktı ne yaptıysam olmadı sütüm de kesildi . Atak bitti diyorum diş çıkıyor sürekli ağlamaya bir sebep . Yeni güne uyanmak istemiyorum artık yemin ederim her gün bugün daha iyi olacak umuduyla kalktığım günler hep daha kötü geçiyor. Artık hiç inancım yok . Yemek bile yiyemediğim oluyor sürekli birbirimize bakarak geçiyor günler yaşayan ölü hesabıyım 💆🏻♀️