hepbahar123 beşikte yatıyordu normalde ama kendini döndürüp tamamen uyandırıyor ..ayağımda yatıyor sabaha kadr derken yani sürekli uyandığı için ayağımda sallyorum sonra dayanamayıp uyuya kalyorm yarım yamalak..beşikte çok kendini uyandırdığı için yanımda yatırıyorum uyanınca sallayıp geri yatırıyorum ama sürekli dönüyor işte kalkıp otjruyor uyandryor kendini