Merhaba anneler oğlum 20 aylik ve okadar istahsiz seciciki anlatamam sabah kahvaltısında hicbirsey yemiyor zaten o çok zor birseu sürekli krep yumurta domates döndürmeye çalışıyorum bunlarida ağız ucuyla yer öğlen akşam çorba sevmez yemek olarakta bugün yediği şeyi yarın Bi bakıyorum yemiyor ne yapicam bilmiyorum her gören çok zayıf diyor bu yine önemli değil ama yoruyor çok bole yapması önerileriniz varmi