NurCelik Btl411 3 ayda bile diş çıkaran bebekler varmış hemşire arkadaşım söyledi ama tabiki erken çıkmasını istemem daha çabuk çürüyormuş erken çıkan diş
Btl411 Pnrvlknblksn bende korktum gün içinde az yapınca normalmiş demekki 2 buçuk aylıkken değişti benimki
Maviskizimm Btl411 doktor 10 güne kadar normal dedi huysuzluk yaparsa gliserin kansuk diye bi fitil var ondan al dedi.bende atıyorum arada hemen yapıyo kakasını 5dk içinde
Nesli68 Btl411 bizimkide ayni yaa hergun 5-6 defa kaka yapan cocuk simdi 2 gune bir zor yapiyor 10 gun sonra 3 aylik olcak