minnosummm ya bende de o dusunce oluyordu hatta bazen hala olur annemler yardımcı oluyor kendım bakamıyorum dıye yetemıyomuyum dıye dusunuyırum suan mesela annem bırını aldı gıttı 2 sı bızde boyle daha cok anne oldugumu anlıyorum ama 1 eksık oda olsun istiyorum ama bu seferde cok zorlanıyorum off kusura bakma cok yazdım 😀degısık degısık dusuncelere kapılıyorum bende