Fatosveaselbebek Aslemrege en buyuk hayalimdi ikizim olsun ucuzum olsun diye olmadi ama yaslari birbiine cok yakın uc evladim oldu cok şanslısınız yerinizde olmak isterdim bende ucuz annesi sayılırım ya kiskandim valla 🥰
beybimomm minnosummm Aslemrege MaşALLAH Allah analı babalı büyütsün inşallah 🧿 sizlerin tüp bebekle mi oldu yoksa normal mi ailde mi var yoksa bende çok seviyorum ikiz üçüz ondan sordum 😊
Sahingiller Aslemrege benim üçüz değil de ikizlerim var canım az çok anlayabiliyorum 😂 Rabbim yardımcımız olsun canım ❤️
Aslemrege Fatosveaselbebek olsun 3 evladın varmıs ne guzel benım avantajım su bı anda buyutucem insallah ama bı o kadar da zor aynı anda 3 bebek bakmak Allah hepimize sağlıkla buyutmek nasıp etsin 🤲
Atailknur Aslemrege Allah yardımcımız olsun benim kızım var 1 tane kolik. İkiz üçüz düşünemiyorum bile
minnosummm Aslemrege merhaba bende üçüz hamileyim kaç haftada dogum yaptınız cocuklar kuvezde kaldimi
Aslemrege minnosummm kusura bakma canım sımdı aklıma geldi gıreyım dedım Bayadır girmiyordum sorabilirsin tabı😊
minnosummm Aslemrege estagfurlah benimde üçüzlerim oldu şükür ama gece ben duymuyorum çocukların agladigini eşim çağırıyor tek başıma bakıyorum yardım eden yok sendende böyle oluyormuydu
Aslemrege minnosummm valla bende duymuyorum bazen annem ke kayınvalıdem sırayla gelıyor bazen annem bırını alıp gıdıyır o zaman larda mecbur kalkıyorum 😀
Aslemrege beybimomm aşılama ıle oldu canım aılemızdede var bilemiyorum artık 🤷cok merak etme coooook zor 😂şaka bı yana Allah gönlüne göre versin 🤲
beybimomm minnosummm kimde var alide yanlışanlamasniz bizdede var ondan soruyorum belki banada bulaşır 😂
minnosummm beybimomm anne tarafımda var teyzemde annemin teyzesinde büyük annemizde annemin amcasinda kuzenlerinde felan var
minnosummm Aslemrege he normal yani kendimi çok kötü hissediyorum duymayinca iyi annelik yapamiyomus gibi
beybimomm Aslemrege amin Allah razı olsun canım 😂bizimde ailde var bakalım sizin kimde var ailde yakınlık derecesini merak ediyorum 😂🙈