23Erkncikus bende 12 gün önce normal doğum yaptım ve alt tarafımda gerilme gerginlik hissediyorum çok ayakta kalınca yada düz oturunca biraz acı hissediyorum bepantol krem önerdi doktorum dikişlerim için sürünce kaşıntı oluşuyor çok kullanmıyorum o yüzden kendiliğinden geçmesini bekliyorum