23Erkncikus ahh canım ahh sezeyan olan normali kolay sanıyor. Normal doğum yapan sezeryan doğumu kolay sanıyor. Ben Spinal sezeryan oldum. Çok ağrılı süreç çok. Uyuşukluk geçtikten sonra ilk yürüme ayağa kalkma, karnını bastırmaları o kadar kötü ki. Anestezinin yan etkileri de çok ayaklarım bacaklarım davul gibi şiş hala boyun ağrısı var. Dikiş ağrısı var. Kolay doğum yok bence. Bünye ile de alakalı gerçi. Kiminin daha hafif olabiliyor.