papatya_1125 Sinem1205 2.5 Ylikken çekildi güzel anne.normal dendi.iyi bir doktora götürdüm. Korkmadan takip edelim diyor.bir şey vermedi.baska bir doktor içe basma olduğu için kalıp önerdi.ayakkabi kalıbı.ama bu önermedi. 3 ay sonra devam ederse sanırım acele takılacak.siz erken farketmissiniz.o dönemde aparat bandaj tarzi şeylerle düzeliyor.gecmis olsun
fa_sena_y dönme de yok demişsiniz? hiç mi dönmedi 1 yaşına kadar? normalde 4,5,6 ayda en geç dönmesi gerek en azından yürümese bile.