Kızlar kızım 1 yaşında hiç hareketi yok şöyle söyleyeyim sadece yürütece binince arka arka gidiyor yürüteç olmadı zaman ise hep oturuyor Bi sıralama emekleme dönme hiçbirşey yok sıfır hareket yani korkuyorum da diğer bebekler gibi hiç hareketli değil Bi sıkıntısı mı var ki yürüme çabası yok ayaklarını hep kırıyor ben tuttuğum zaman ne yapsam ki sürekli oturması da iyi değil ki