Elif112 Minikkusum1343 evet beni rahatlamıştı baya ama sizinki birkaç gün olmuş inşallah işe yarar Allah şifa versin
Minikkusum1343 Elif112 sanki biraz rahatlatti yine deniycem bir sonraki emzirmemde ayni bu sekili. Baktım gecmiyor doktora gidicem cok sagolun allah razi olsun sanki ise yariyacak 2.de
PembeKoala Minikkusum1343 emzirmeden veya sağmadan önce sıcak kompres yapıp kanalları açabilirsiniz ama sonrasında sıcak tutmayın iltihaplıysa eğer faydası olmuyormuş aksine ateşi çıkarıyor
Fulyag Minikkusum1343 ilk zamanlar çok sık oluşuyordu sertlik sadece ters emzirmeyle geçiyordu bir de bunu deneyin eğer hala geçmezse doktor kontrolü daha iyi olur
alikonunannesi Minikkusum1343 bi çözüm buldunuz mu benim bebeğimde 11 aylık aynı sizin gibi şikayetlerim var
Minikkusum1343 alikonunannesi canim bol bol emzire emzire gecti banyo yaptim birde surekli sicak düş iyi geldi
Esraela_ busebucann merhaba, bendede apse var doktorda sira bekliyorum suan. Sonra devam emzirdinizmi normal? Cok korkuyorum ameliyat falan gerekir bebegimi sütten kesmek zorunda kalirim diye.
busebucann Esraela_ öncelikle meraba ben ameliyat oldum öyle güzel bir doktor ki şuan yaram kapandı ve gönül rahatliyla emziriyorum sizin apsesi boşalttılar mı burdan zor oluyor instgram dan konuşalım isterseniz busebucann