Minikkusum1343 15 günlük bebeğim var bende bikaç gün önce oldum şiddetli göğüs sancısı ateşle acile gittim ateşimi zor düşürdüler antibiyotik tedavisi verdi bu sürede emzirmiyorum bebeğimi ama doktor dedi ki iltihap varken sıcak uygulama yapılmaz tam tersi buz koyman lazımdı diye iltihap varsa sıcak iyi gelmiyor hemde ateşini arttırıyor bilgin olsun