Prensesannesiyimmm Ben 10 aylıkken bıraktırdım ☺️ Kendini bilmeden bıraktırmak zor olmasın diye. Emzik bağımlısı değildi zaten. Çok kolay oldu. Gündüz pek vermiyordum zaten gece veriyordum bnde sizin gibi. İlk başlarda biraz aradı ama zor olmadı. Ben direk kestim yani gece hiç vermedim.