Prensesannesiyimmm avent 0/6 kullanıyordum şimdi 6/18 geçtik ucunda pürüzlü yapısı var gel gelelim hiç istemedi daha önce emdi diye aldım şuan emmiyor beni ifrit etti ben veriyorum o atıyo 50 tl para verdim doğduğundan beri sadece avent kullanıyoruz şimdi kendi kendine bıraktı o emzik bahane oldu emzikler de çok güzel ya elim de patladı 😂😂😂