Selam hanımlar, bende süt arttirmaya çalışıyorum sagim yaparak fakat sagdikca bebeğim sanki daha verimsiz emmeye başladı yanı önceden çok kısa sürede olsa yutkunurken şimdi bikac kere anca yutkunuyo. Sagim yapan anneler yorum yaparsanız çok sevinirim