Bebeminnie Semrakrhn38 tamamen bebekle alakalı herkeste farklı olur 9 ayşık kızm Anne-baba-dede- gel- hadi ve bebe diyor Çok meraklı konuşmaya ne desek taklit etmeye çalışıyor
kibele1923 Semrakrhn38 bizimki 8 buçuk aylık bana ede diyo 🤭 ede de diyo. Mamayı gorunce mam mam diyo. Yaklaşık 1 ay önce bikac kez ene dedi tam anne değil ene😂 sonra da ba ba ba, ciciiii dedi hala öyle ilerliyoruz 🤗 yani 7 aylık falandı ene (anne) dedi kızım.
Semrakrhn38 kibele1923 😀😀 yaa cok iyimiss ne kadar heyecan verici bakalm bizimki ne dicek die cok merak ediyorm
Nes94 Semrakrhn38 bence benimki doğar doğmaz anne dedi :D illa düzgünce anne demesi mi lazım çocuğum eveleyip geveleyerek anne demeye çalışıyo 🤣
Ebrucebecii Bizim 3 buçuk aylıktı ben ona hep anne annem diyorum annem demişti şimdi 4 ay 6 günlüğüz Arada anne der gibi ses çıkarıyor ama tabi bilinçli değildir sanırım
Semrakrhn38 Ebrucebecii evet bilincli degiller bu aylarda bnm kizimda 4 ay 17 gunluk bnde hep annem derim surekli.bide kayinvalidemin ismi esim annem die sever kaynim annem die sever hep aglarken anne die agliyormus gibi
Gzd2010 Semrakrhn38 evet cok ilgileniyor ondan sanırım öyle böyle büyüyecekler işte canları sağolsun yeterki 😊
meeese Semrakrhn38 2,5 aylıktan beri ara ara anne der. Özellikle ağlarken 😂 ben hep ona annem dediğim için sanırım baba demedi henüz kıskanılıyoruz 😂 tabiiki bilinçli değil ses olarak çıkarıyor sadece. 6 aylığız