Semrakrhn38 ben bebeğimd 3 aylıkken anne anne anne demeye başladım ciddi ciddi inada bindirip işi anne dedirtcem dedim babasıda baba baba tabi. Sonra 4 aylık olduk bi gün kayınvalidemlerle yemekteyiz evin bahçesinde yiyoruz. Ben eve girdim birşey almak işin. Kızımda ağlama başladı onlar oyalamaya çalışırken baya anlaşılır biçimde normal konuşan bebeğin dediği gibi anne diye bir bağırdı 😂 Bana anne diceğinin bilincinde olarak değil ama baya öğretilmiş hareket olarak anne dedi hala da ara ara anne der eşimde hala baba dedirtmeye çalışıyor ama demiyor 😁