Aaylinnnn bizde 40 günlüğüz bende 60 cc ısırıyorum ama son 1 haftadır hepsini içmemeye başladı mesela az önce uykusunda verdim sadece yarısını bitirdi bir anda iştah değiştirdi son 1 haftadır böyle bazen bitiriyor bazen bitirmiyor bazende katıla katıla ağlıyor 40 dk önce içmiş olmasına rağmen tekrar yapıyorum. Mama yapmak gerçekten çok zor bu süreçte. İnsan anne olunca açlıktan bebesinin ağladığını görmek istemiyor. 3 ve 4. Aylarda iştahı düzelirse 90 cc vericem yavaş yavaş. Sürekli 60 cc içirmem