NilBensu merhaba oğlum 19 aylık ama neredeyse yaşına girdiğinden beri alerjik riniti var burun tıkanıklığından çok çektik kış boyu mevsim geçişlerinde ve bahar aylarında mutlaka tıkanıyor geniz akıntısı ve öksürüğü oluyor nazoster spreyi günde iki kere kullandım şuan çok tıkanıklığı olmadığı için kullanmıyoruz ama alerji şurubuna devam ediyoruz zaditen damla kullanıyorduk doktorumuz geçen gün değiştirdi damla yeterli gelmez artık diye şurubun verdi onu kullanıyoruz şuan birde öksürük geniz akıntısı var onun için bir şurup kullanıyoruz ama pek işe yaramadı yarın gene götüreceğim ilacını değiştirsin bunun yanında biz kış aylarında çok tıkandıgı zaman bol bol serum fizyolojikle temizliyorum burnunu spreyini öyle sıkıyordum bi sabah bi akşam kullanıyordum spreyi ondan sonra çocuk açılmaya başladı tavsiyem alerjik riniti varsa çocuğunuzun çocuk doktoruna değilde kulak burun boğaz uzmanına götürmeniz ben o zamana kadar götürmediğime çok pişmanım geceler zehir oluyordu uyuyamıyordu tıkanıklıktan uyumayı bırakın çocuk normal zamanda nefesi zor alıyordu