Kizlar selam kizim 3 yas 4 aylik 12 gün önce hasta oldu atesi yada halsizligi olmadı hiç sadece burnu akıyordu biz usuttu diye düşündük calpol verdik ama bir ise yaramadı zaditen kullanıyoruz 3 gündür alerji dediler burnu hala dolu beyaz ama yeşil değil akıntı cocugu bu şekilde alerjik olanlar nasıl çözdünüz