Bebeğim 5buçuk aylık. Ek gıdada tadımlara 10 gün önce başladık, yoğurtla başladık yoğurdu güzel kabul etti iki gün sadece tattırdım, sonra havuç patates balkabağı tadımı yaptırmaya çalıştım ama pütürlü diye düşünüyorumki pek kabul etmedi. Israrcıda olmadım fakat şuan kaşık gördü mü ağzını sımsıkı yumuyo, kafasını çeviriyo ağlıyo. Aynı zamanda d vitamini için damla, demir damlası, öksürüğü olduğu için şurup vermeye çalışıyorum çay kaşığıyla onlarıda reddediyo. Oyun oynayarak zar zor içiriyorum ilaçları ağzı açıkken ağzına koyuyorum hemen. Ama ek gıda için nasıl bi yol izlemeliyim bilmiyorum, asla kabul etmiyor artık yoğurdu bile. Kaşık görünce anlıyo istemiyo. Ne yapacağımı şaşırdım. Blw yöntemini öneriyolar çoğunlukla ama püreleri nasıl kendi o şekilde yiyecekki, kaşık zaten tutupta ağzına götüremiyor. Farklı kaşıklarda denedik bu arada