Balbeby
Merhaba sevgili anne, benim eşim de 16 gündür Gaziantep İslahiye’de. İlk giden ekip kadar zorlanmamışlar. Zaman geçtikçe düzen oturuyor şimdi gidenler daha düzenli ve sistemli bir ortama gidecekler. Yeme içme ile ilgili problem yokmuş. Duş için de yurtları, yüzme havuzlarının duşlarını veya belediyelerin seyyar duşlarını kullanabilirler. Yanında götürmesi gerekenler için yardımcı olabilirim. Ya da oradaki arkadaşlarına sorup öğrenebilir. Elbette kolay değil ama memleket hizmet bekliyor. Sağlıkla gidip gelsin.