Kızlar eşim hataya gidiyor görevli olarak 20 gün felan kalacak inşallah daha uzamaz içim çok buruk ben ve oğlum kaynanamlarda kalacağız eşim olmadan orada kalmak istemiyorum günler su gibi geçsin inşallah aranızda eşi Hatay’da görevli olan varmı kaç gün kalıyorlar nerede yatıp kalkiyorlar ne yiyip içiyorlar aklım sureklo eşimde kalacak ve o gelene kadar hiç huzurlu olmayacağım biliyorum kendimi biran önce evime geri dönmek dileği ile inşallah🙏🙏