Emine52 param dyson v8 e yetiyordu onu aldım daha üst modelleri de vardı ama iyi ki onu almışım aralarında ağırlık vs gibi farklar var çekim olarak diğerleri kadar iyi bide bebek varsa bir evde o kadar işinize yarıyor ki almaktan pişman olmadığım şeylerden biri