Dyson V8 kullanıyorum, memnunum. Eğer aparatlarini usenmeden her seferinde doğru yüzeyde kullanırsanız güzel süpürüyor. Hep minimum modda açıyorum, min modda şarjı kolay kolay bitmiyor. Max modda 15 dk civarında sürüyor. Onu sadece koltuklarda açıyorum