Bebis61 biz 15 aylığız, ben lc waikiki de kot bahçıvan tulum gördüm onu alıcam içine de ince beyaz bir sweat çünkü havanın kısa kollu giyecek kadar sıcak olacağını zannetmiyorum. Bi de kot ceket alıcam Allah nasip ederse. Hava çok sıcak olursa da yaz için aldığım hiç kullanmadığımız beyaz tişörtü var kot salopetin içine onu giydiririm. Bi de spor ayakkabı alıcam beyaz, tamamdır allahin izniyle 🥰