Bebis61 bizimki de 3-6 ay arası oluyor bayramda kısmetse ve ben trendyoldan çok tatlı gülkurusu renkte müslin elbise aldım hafif fırfırlı falan sade birşey. Altına yine aynı renkte makosen siparişi vereceğim yarın İnstagramda mochamakosen diye bir sayfadan, çok tatlı modelleri var. Beyaz külotlu çorap ve beyaz ponponlu saç bandıyla kombinimizi tamamlayacağız Allah’ın izniyle 🥰🙏🏻🧿