Baakpnr- bende de kalıcı sanırım ya ben ilk 49la kaldım peşpeşe 3 kez doğurdum hepsini sbait 62yle doğurdum 😂hiçbirinde de kilom gitmedi aslında kiloda yok göbek var sadece sanarsın yeniden 7 aylık gebeyim gitmiyor göbeğim kaldı yapışık geçen korse giydim davet vardı geri çıkardım kapatmadı çünkü jdpehfledje yine aynı şekil top gibi kocaman