Esra_ruzgar1 Yagmur_24 kuvezde yatıyordu ögrendigimizde saglık ocağındaki hemsire aradı yüksek cıktı bi daha kan alınsın diye ikinci de yüksek cıkınca taburcu olduktan sonra ilaç verdiler
kasimonbes Gulcekizim valla canim bende 2 doktora sordum ikisi de aynisini dedi. Zaten degeri 3 e dusmus cok sukur 15 gunde. Simdi aydan aya kan vericez 6 aydan sonra da 2 ayda bir kan vericez