Bebeğim sarılık için muayene olduğunda çıktı tiroid. Her ay düzenli olarak kan testine gittik. 5 ve uzeriydi değerler. 3. Ayda değerler düşmeye başladi. 4. Ayda normal değer aralığına geldi. Etkisi olmuş mudur bilmiyorum ama sürekli dereotu yiyip durdum. İnternetten bakmıştım tiroide iyi geliyor diye. Sürekli emzirmeye devam ettim. Şu anda çok şükür bu durum yok. Sezeryan doğumlarda olabiliyor dedi doktor. Orada kullanılan tentürdiyot etkili olabilirmiş . Tabi ihtimal olarak söyledi. Kan testi yanı sıra bir de ultrason yaprirdik. Ultrason da normal çıktı.