Kumsalada-fettahtoprak Kuzey1 bende emzirirken öyleydim günde kaç kez degistiryirfum annem dedi yazık günah kızım giymediği bir kiyafeti temizce cyikadi utuledi parçalar haline kesip 2.3 kat katladı o şekilde kullandım 🙂
Berfe Kuzey1 Benimde diğer göğsümden sızıyor diye 3 ay ped kullandım artık sütün indiğini anlıyorum zAten sızlıyor o an diğer göğüs ucuna baskı uyguluyorum bir dk kadar süt sızmıyor
Pdr Emzirirken akıyorsa parmağımla ucunu bastırıp hafif dairesel hareketler yapıyorum akmıyor, benim de sürekli değil arada akar
Erencinarinannesi Kuzey1 ben sürekli atlet değişiyorum göğüs pedi aldım ama hiç kullanmadım doğumdan sonra sütyen kullanmadım ki onu da kullanayım dışarı çıkınca sütyen takıyorum o da ıslanıyor felaket oluyor göğsüme bastırıyorum hiç bi faydası yok 3 ay 17 günlüğüz
Sarelinaaa Tazeanne53 yap canm hem göğüs pedi almazsın hemde süt akmaz boşa bana da annem öğretmişti 😊
Mucizebebek Kuzey1 valla ben bebeğimin ağız mendillernden fazla fazla aldım onu kullanıyorum ped yara yaptı
Weewe Kuzey1 mochi gogus pompasi al. Bir gogsu emzirirken digerine onu takiyorsun, hafif vakumla ondaki akacak sutu cekiyor. 100 tl civari fiyati. Sutler bosa gitmesin.
NilD Kuzey1 ben avent süt toplayan göğüs kapaklarından kullanıyorum tedbir olsun diye içine peçete pamuk felan koyuyorum. Şahsen öneririm göğüs pedinden ucuza geliyordur. Göğüs pedi hiç kullanmadım..
Yujadab Kızımı büyüttüm 8 ay emdi 8 ay boyunca göğüs pedi kullandım.oğlum 2 aylık bundada göğüs pedi yetişmiyor ayda 2,3 kutu gidiyor ne yalan söyleyim. Kızımda meme ucum yara oldu diye avent göğüs kalkanı almıştım geçen gün onları buldum tam bir rahatlıkmış süt boşa gitmiyo ped taştımı sızdımı sorunu olmuyo evde idare eder diye düşünüyorum