Kuzey1 5aylik bebeğim var ve hala göğüs pedi kullanıyorum. Emzirirken diğer göğsümden sürekli süt akiyo mecbur kullanıyorum ama bıktım artık para yetişmiyor valla. Varmi benim gibi olan anneler veya çözümünü bulan anneler ☺️
EsilaEbru Kuzey1 bende aynı durumdayım şuan bebeğim 4 aylık hatta bugün tekrar aldım 3. Aydan sonra göğüsler bebeğin içeceği kadar süt üretirmiş taşma olmazmış ama Benim de sizin gibi oluyor. Çok şükür sütümüz var ama böyle ıslanıncada olmuyor
Toprakdnrr Kuzey1 bir kez avent göğüs kalkanı aldım hem daha sağlıklı hemde göğüs pedi gibi bakteri üretmiyor. Hemde her yer süt olmuyor
MinikMucizeemm Bende aynı şekildeeee. Kızım 7 aylık benim süt aktığı için değilde göğüs ucum belli olduğu için kullanıyorum. Onu takmadan dışarıya çıkamıyorum rahat edemiyorum 🙄
Sarelinaaa Kuzey1 emziririken diğer göğsüne acı girdiği zaman avucunun içiyle hafif bastırarak dairesel hareketlerle masaj yap çok az hemen duruyor ve gelmiyor ayrıca süt de boşa gitmiyor canm 😊
Tazeanne53 Sarelinaaa aaa bilmiyordum bunu ve süt boşa gidiyor diye üzülüyordum. Mochi almayı bile düşünmüştüm.
Nisa3 5aydir kullaniyorum ve hic rahatsiz olmadim bence daha hijjenik ve sutyene degince uclari aciyo benim
Tuba Kuzey1 9 aylik olacagiz ve hala kullaniyorum. Yikanabilen gögüs pedi aldim öyle durumu kurtardim😄
Tuba Burhanaltintop Cemen otu cayi iciyorum onun cok faydasini görüyorum.🙂 masallah demeyi unutmayalim lütfen🧿
Songlkrdmn5 Kuzey1 canım ağız silme bezlerini katla koy bende baş edemiyordum ağız silme bezini 4 kat olacak şekilde katlayıp koyuyordum çözümü öyle buldum
sedalala Kuzey1 canım mochi göğüs pompası al, o pompa tam bunun için. Birini emzirirken ötekinden akanları toplar buzluğuna atarsın
She Bende hala kullaniyorum bebeğim 10 aylık. Ayrıca emzirme sütyeni kullandiğim için göğüs pedi koymadan uçları belli oluyor. Ondan memnunum aslında.
Cannsuu Kuzey1 gogus pedi benim gogus ucumu cok kotu yapmisti zaten yaraydi ilk zamanlar onlar daha kotu yapti. pamuk atlet vardi onu kestim koydum rahatladim. zaten zamanla da terbiye oldu hic gerek kalmadi.
Sarelinaaa Tazeanne53 yap canm hem göğüs pedi almazsın hemde süt akmaz boşa bana da annem öğretmişti 😊